דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ישראל מאבדת את ריבונותה 

מאת    [ 08/10/2010 ]

מילים במאמר: 681   [ נצפה 2416 פעמים ]

דרכם האובדת של נבחרינו אשר פחד העולם נפל עליהם מביאה עלינו לחצים מבית ומחוץ. תקשורת השמאל השלטת בארצנו בשילוב ידיים עם שופטי בג"צ ובעלי ההון והאינטרסים מביאים אלינו הצעות וצעדים אשר אילו מדינה אחרת היתה יוצרת העולם היה מזדעזע . אילו הצרפתים היו אוסרים על תושבי צרפת לבנות בית באזור החוף המערבי מכיוון שנכבש מידי האנגלים לפני כאלף שנה העם היה מתקומם. אילו בגרמניה היו אוסרים על יהודים לבנות בית או בית כנסת השלטון היה נופל. אילו בארה"ב היו הורסים בית כנסת או מגרשים תושבים מעשרות ערים בכדי לתת את המקום כהסכם כלשהו עם מקסיקו או האינדיאנים אשר ישבו שם לפני בוא המתיישבים ארה"ב היתה מתהפכת. ואילו כאן, בארץ ישראל, אשר בורא עולם עצמו הבטיח אותה לנו, לצאצאי יצחק ויעקב (ולא לישמעאל ועשיו) וכאן שבית המקדש נישא היה בהר המוריה עוד כשבצרפת ואנגליה שכנו עובדי אלילים ופראי אדם ואת אמריקה איש לא הכיר, דווקא כאן היכן ששכנה ממלכת ישראל , אחרי סבל של 2500 שנה דרך האשורים, הבבלים, היוונים והרומאים שבאו להשמידנו דווקא עכשיו כשחזרנו כפי שניבאו הנבואות קמים "מנהיגים יהודים" וכל פועלם הוא להרוס בתי כנסת, לגרש יהודים מביתם, לתכנן תכנונים על גבם של עמם ולמסור את ארצנו לזרים, לאויבים, לאלו שיום אחרי כן לא יושיטו ידם אלינו אלא יבינו כי איבדנו כל תקווה, כל דרך, כל עתיד וימשיכו בפועלם הנמרץ לדחוק את רגלינו לעבר הים המערבי, אל עבר גלות נוספת.

חזונם העומד להתרחש בו ממלכת צפון תתממש לה ותכלול את האיסלם הקיצוני ביותר מפקיסטן ואירן ועד לבנון ומצרים, מלווה יום יום בהוכחות מבחינתם כי הציונים, צאצאי היהודים הגולים ששבו לארצם, הרימו ידיים ואינם מוכנים עוד להאבק למען אדמתם. צאצאים אלו שרק לפני 60 ו 100 שנה חזרה משפחתם מגלות של שנים רבות עם רדיפות והשמדה איבדו תקווה והאמונה. אילו היתה בידי מנהיגנו האמונה כי שבנו לארצנו הקדושה וויתור עליה יביא עלינו כליה לא היו מוותרים הם על בניה יהודית, על עליה, על הגשמת הנבואות ועל הצהרה כנגד כל העולם כי ארצנו היא וכל מי שיעז לגעת בה תגדע ידו. לא לפני שנים רבות כך היו מנהיגנו אך דבר ארע ובטחונם ואמונתם בגדו בהם. הם החלו כורתים בריתות ומוסרים את אדמתנו תוך רמיסת כבוד אחיהם המתיישבים, תוך פעילות פוליטית ואינטרסים כספיים שנפגשו להם. חשיבותו של קזינו ביריחו עם רווחיו הגבוהים חשובים יותר בעינהם מאדמת ארצם.  ההנהגה והשלטון מרדימים את עמם בריאליטי, בנבואות שקר על שלום, בניירות כזב, בהסכמים וקריצת עין, באשלייה שעלולה להביא עלינו את הנורא מכל. את ההקשר בין גירוש יהודים ומלחמות שבאות אחריהן מעטים עושים, האזרח הפשוט עסוק בלעשות כסף ולהעביר את היום אבל מעטים חרדים לגורלנו, בעתידם של נכדינו העומדים לרשת מאיתנו ארץ שסועה, מפוצלת, העומדת מול אויב אכזר ועמי העולם אשר ימכרו אותנו כפי שהשלטון מכר את אחינו המתיישבים בימית, בעצמונה, בנוה דקלים ובכפר דרום. ואילו אויבינו רואים ומבינים, מביטים ולומדים, פועלים ועושים. דבר אחד הם אינם לוקחים בחשבון כי עם ישראל חזק יותר ממנהיגיו. מתחת לפני השטח האדמה מתחילה לרעוד, האדמה זזה ומבשרת על רצון למהפך ושינוי דרך. ישנם מקומות בהם לא מורגש הדבר עדיין אבל הדבר בוא יבוא, העם לא ישאר אדיש עוד זמן רב בעודו רואה כי אדמתו נגזלת, נכסיו נרכשים ע"י זרים, אל מול בניה ללא הפסקה והשתלטות על קרקעות מדינה בידי ערבים ובדווים אסור ליהודים לבנות מרפסת, להרחיב בית כנסת . העם רואה את מנהיגיו מתרפסים, מוציאים מליארדים על השלום המדומה, המצאה של השמאל שרצה לנצח בבחירות , המצאה שעלתה לנו כבר באלפי הרוגים ופצועים, באדמה חרוכה ממנה נשלחים עלינו טילים, בדור העתיד הפוחד מצבע אדום וטילים מעל ראשו ומצבא משוסע בחלקו שצווה לעסוק בגירוש יהודים וזכרונות אלו ילוו אותם כל חייהם.

האדמה תנוע ויבוא  הרגע בו יקום המנהיג שיביא דרך חדשה, אותה דרך אבות, דרכו של דוד בן גוריון עם חזונו הציוני המופלא ועם האמת שציוו לנו מנהיגנו הראשונים בעבר הרחוק מאוד. המנהיגות ההיא תביא אויר חדש , מורשת שכה חסרה לאלה המחפשים אותה בהודו, עלייה המונית של יהודים מכל רחבי תבל, התיישבות, בנייה יהודית, שינוי דמוגרפי כנגד כל המפחידים, אחיזה איתנה בארצנו הקדושה ובניית בית המקדש על הר המוריה בירושלים, אליו יגיעו מיליוני אדם מידי שנה להתפלל ולהתפעל כמו אז בימי שלמה המלך, ימים אותם שכחו מנהיגנו ההולכים אחר ההבל בעיניים מכוסות ואוזניים אטומות. אז נרים ראשינו השפוף ונזכור כי עלינו לבחור בין להיות צאצאי המכבים או אלו שילדיהם ונכדיהם חוזרים לאדמת אירופה הארורה.

שמאי אמיר


לזכור את יעודנו כאן בארצנו, דור השיבה.


www.thatsumot.co.il


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב